Xeletiyek bike yek ji Bike xelet. Di van salên dawî de yek ji mînakên herî balkêş jî mînaka dr. Smile, ku gelek bandorker bi wî re li ser medyaya civakî hevkarî kirine. Wêne. Mînaka yek ji kampanyayên bijîşkî yên herî nakok ew bû ku Dr. Bi bandorkeran re marqeya bişirîn. Jêder: donald.Plthe pargîdanî rastkirina maloklusionê bi karanîna xêzên rastkirina diranên taybetî pêşkêşî kir. Wê di dema pêwendiyek têlefonê de, bi karanîna zexta dem û teknîkên manîpulasyonê, mirovan razî kir ku wan bikirin.
Piştî lêkolîna dozêPiştî lêkolîna dozê, ofîsa pêşbazî û parastina xerîdar destnîşan kir ku prat Lîsteya E-nameyê B2B îkên ku ji hêla dr smile ve hatî bikar anîn qedexe ne û bi qasî mîlyon mîlyon cezayê darayî li pargîdaniyê hate birîn. Wêne. Pêşxistina hilberên bijîjkî ji hêla bandorkeran ve di nav civakê de gelek nîqaşan çêdike. Çavkanî: virtualmedia.Pl reklama pêvekên xwarinê ji hêla bandorkeran ve bi heman rengî nakokî ye. Gelek ji wan vê yekê dikin, Gelek ji wan vê yekê dikin, mînakî blanka lipińska (nivîskar û navdar), ku bêyî reçete, bêyî psîkiyatrîst nivîsî - ji temaşevanên xwe re pêvekên xwarinê pêşniyar dike ku ji wan re alîkariya derûnî baş bike.
Dominik rupinski (youtuber û bandorker) ji bo sê-salî lêzêdekirina berhevdanê pêşkeş kir.[] Prensîbên ragihandinê yên di medyaya civakî de ji bo kirrûbirra pîşesaziya bijîjkî di medyaya civakî de ji bo sektora tenduristiyê bi piranî ji hêla qanûnê ve sînorkirî ye. Ew qaîdeyên ragihandinê yên di medyaya civakî de ji bo pîşesaziya bijîjkî, hem di doza kampanyayên drav û hem jî di çalakiyên organîk de destnîşan dike. Pargîdaniyên Polonî divê bi pargîdaniyên polonî re tevbigerin divê ji meha çile ve rêzikên ku di meriyetê de ne tevbigerin, ew reklama amûrên bijîjkî têkildar dikin û armanc ew e ku ewlehî û zelaliyê zêde bikin.
|